Favorit produkter<3

Här nedan ser ni några av mina favoritprodukter i sminkväskan




på översta bilden är det några av mina ögonskuggsfavoriter från MAC
All that glitters, Amber lights och Woodwinked

Med på bilden kom även ett MAC puder och en smidig eyeliner från Isadora
nere i högra hörnet ser ni ett av de bästa rougen jag någonsin haft
ett från Bodyshop
dock smällde jag igen bildörren på den under Halloween,
så nu är det vackra rouget blott ett krossat minne
(kan dock inte förmå mig själv till att slänga det, smulorna är ju fina;)

På den sista bilden är det två produkter från the Balm
rouget Hot mama, och bronzern Bahama mama
inte nog med att förpackningarna är jättesöta, utan inehållet är kanon det med
rouget är likt Orgasm (det kända persikofärgade rouget med guldskimmer) från NARS
men betydligt billigare.
Bronzern är matt, och helt perfekt att använda för att skulptera ansiktet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0