Mina bästisar


Jag älskar att använda mineralfoundation!
Det går så mycket snabbare, mindre klet och bättre resultat.
För mej iallafall;)

Min favorit foundation är mineralpudret från I.D.
Jag är en blekfis så jag har färgen Fairly Light (passande namn)
Jag tycker den ger jättebra täckning,
och den är lätt att bygga med om man skulle vilja ha ännu mer täckning.


Min andra favorit är lite nyare.
Det är Sigmas Flat Top Synthetic Kabuki F80.
Mjukare borste får man leta efter!
Jag fick den i julklapp av min syster ewezi.blogg.se/
Jag hade en kabuki från I.D innan, men denna slår den gammla med hästlängder.
Den täcker mycket mer hud,
det är lättare att komma åt runt tex näsan,
och nämnde jag att den är super len!

I <3 SIGMA


Kommentarer
Postat av: Käthes mode ♥gravid♥

Fairly ligt har jag med! :) Använder kabuki men är sugen på en Sigma. Var köper man den på nätet?

2011-01-20 @ 11:59:33
URL: http://blogg.amelia.se/kathe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0