A gift from Sigma makeup

När jag beställde mina borstar från Sigma så fick jag med en liten present.
Det var en liten reseborste, en söt mini version av E25.
Eftersom jag redan hade beställt den "riktiga" E25an så kommer en lite jämförelse.



Som ni ser så är den "riktiga" betydligt längre.
Själva skaftet på penseln och även den silvriga biten är längre än på reseversionen.
Den lilla är silvrigt skaft på och den riktiga är svart.
Men borsten är lika stor på båda, och håret känns likadant.



Detta kommer nog att vara en användbar borste, så det skadar ju inte att ha två;)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

SV : tack så mycket!! :)

Ja men testa! Den är inte så dyr heller , as bra :D

2011-04-02 @ 13:08:50
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Caroline

de ser riktigt bra ut, jag är ute efter nya borstar så får inte glömma att kika in hos sigma!

2011-04-08 @ 18:30:40
URL: http://www.makeupedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0